Skip to content

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
Search

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
  • Home
  • ARTIKLID 2014
  • 2014

  • ARTIKLID 2011
  • ARTIKLID 2012
  • ARTIKLID 2013
  • ARTIKLID 2014
  • ARTIKLID 2015
  • ARTIKLID 2016
  • ARTIKLID 2017
  • ARTIKLID 2018
  • ARTIKLID 2019
  • ARTIKLID 2020
  • ARTIKLID 2021
  • ARTIKLID 2022
  • ARTIKLID 2023

2014

Print Friendly, PDF & Email

AJAJUHTIMISKOOLITUSE MÕJU TÄISKASVANU ENESEREGULATSIOONILE
Autor teadmata

ARUSAAMAD ENDAST KUI ÕPETAJAST
Kerli Pajumaa

GRUPITÖÖ ÜLIÕPILASE ÕPPIMISE TOETAMISEL
Autor teadmata

KOOLITAJA EMOTSIONAALSED KOGEMUSED TÄISKASVANUKOOLITUSES 
Alesja Pedossar

KOOLITUSE KVALITEETI MÕJUTAVAD TEGURID
Karoline Rajasoo 

KOOLITAJATE KOGEMUSED SEOSES KOOSTÖÖMUDELITE KASUTAMISEGA KOOLITUSTEL
Martha Türkson-Zujev

ÜLIÕPILASE LOOVA ENESETÕHUSUSE KUJUNEMISE VÕIMALUSED ÜLIKOOLIÕPPES  ÕPPEJÕUDUDE ARUSAAMADES
Moonika Org

MULTIKULTUURSES MEESKONNAS KOHANEMISE KOGEMUS
Kätlin Päll

AKADEEMILINE VARIAUTORLUS ÜLIKOOLIDES VARIAUTORITE KOGEMUSTES
Kaia Liikane

ÜLIKOOLIÕPINGUTE MÕJU TÄISKASVANUD ÕPPIJATE ÕPIHARJUMUSTELE
Annely Lindström

Post navigation
← Previous Postitus
Next Postitus →
  • Privaatsusreeglid

© 2025 Tallinna Ülikool |  Haridusteaduste instituut | Andragoogika | CC BY-NC-ND 4.0

Scroll Up