Akadeemiline prokrastinatsioon Tallinna Ülikooli üliõpilaste kogemuste näitel
Kaisa Albert
Eesti Väärikate Ülikoolide tegevus eakate õppimise toetamisel
Diana Heli
Kodutute formaalharidusest saadud õpikogemuste mõju arusaamadele õppimisest
Annli Heinsalu
Lapsevanemate osalemine lapsevanematele suunatud koolitustel
Marit Kuusk
MOOC kursustel õppimise kogemus
Jana Schmidt
Hilises täiskasvanueas õppija õpimotivatsiooni toetamine mälutreeningu lühikursuse näitel
Maris Sähka
Õppejõudude enesetõhususe toetamine ülikoolis Tallinna Ülikooli õppejõudude arusaamades
Eliis Ermel
Õppejõudude õpetamispraktikad täiskasvanud õppija enesearengu subjektiks kujunemise toetajana
Elina Melanija Tannenberg
Õppereis kui organisatsiooni toetaja (LEADER programmi näitel)
Mirell Põllumäe
Probleemipõhise õppe võimalused tööalases keeleõppes
Svetlana Starikovitš
Täiskasvanud õppijat toetavad õppemeetodid vangla õpetajate arusaamades
Triin Parts
Registreeritud töötute hinnangud tööturukoolitustele Eesti Töötukassa Jõgevamaa osakonna näitel
Katre Pohlak
Koostöös õppimine kui koostööoskuste toetaja üliõpilaste arusaamades
Irene Kollo
Vabahariduse koolitaja professionaalne identiteet
Maire Tõnne