Skip to content

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
Search

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
  • Home
  • ARTIKLID 2012
  • 2012

  • ARTIKLID 2011
  • ARTIKLID 2012
  • ARTIKLID 2013
  • ARTIKLID 2014
  • ARTIKLID 2015
  • ARTIKLID 2016
  • ARTIKLID 2017
  • ARTIKLID 2018
  • ARTIKLID 2019
  • ARTIKLID 2020
  • ARTIKLID 2021
  • ARTIKLID 2022
  • ARTIKLID 2023

2012

Print Friendly, PDF & Email

ÕPPIMINE ÜLIKOOLIS – NAUDING VÕI KOHUSTUS? ÜLIÕPILASTE ÕPIHOIAKUTE KUJUNEMINE
Birgit Rohtjärv
 
ÕPPIJA ENESEJUHITAVUSE KUJUNEMISE VÕIMALUSED KÕRGKOOLIS
Kerttu Tammeri
 
UURIMISTÖÖD – VÕLU VÕI VALU?
Maire Smirnov
 
KUIDAS KOGEVAD ERIVAJADUSTEGA ÜLIÕPILASED KÕRGKOOLI-ÕPINGUID?
Anneli Habicht
 
GRUPISUHETE MÕJU INDIVIIDI ÕPPIMISELE
Kätlin Kekk
 
KOOLITAJATE ARUSAAMAD KOOLITUSMATERJALIDEST
Laura-Lisethe Tilk
 
ÕPPEJÕUDUDE TOIMETULEKUSTRATEEGIAD EMOTSIOONIDE JUHTIMISEKS AUDITOORSES ÕPPES
Merilyn Rannat
 
ÕPPEJÕUDUDE AUTENTSUSE AVALDUMINE ÕPETAMISES (Tallinna Ülikooli õppejõudude näitel)
Teivi Saul
 
KOGEMUSEST ÕPPIMINE LASTEVANEMATE ARUSAAMADES
Veronika Kallaste
 
TÄIENDÕPPE KOOLITUSTE KVALITEEDI SISEHINDAMISE PÕHIMÕTETE ARUSAAMAD VENE KULTUURIKESKUSE PRAKTIKUTE NÄITEL
Irena Valge
 
SISEKOOLITAJA PRAKTIKAD PROFESSIONAALSES ARENGUS
Sigrid Sinnep
 
REFLEKTIIVSED PRAKTIKAD KOOLITUSPROTSESSIS (TLÜ ÜLIÕPILASKONNA KOOLITUSTOIMKONNA NÄITEL)
Liisa Mölder
 

Post navigation
← Previous Postitus
Next Postitus →
  • Privaatsusreeglid

© 2025 Tallinna Ülikool |  Haridusteaduste instituut | Andragoogika | CC BY-NC-ND 4.0

Scroll Up