Skip to content

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
Search

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
  • Home
  • ARTIKLID 2013
  • 2013

  • ARTIKLID 2011
  • ARTIKLID 2012
  • ARTIKLID 2013
  • ARTIKLID 2014
  • ARTIKLID 2015
  • ARTIKLID 2016
  • ARTIKLID 2017
  • ARTIKLID 2018
  • ARTIKLID 2019
  • ARTIKLID 2020
  • ARTIKLID 2021
  • ARTIKLID 2022
  • ARTIKLID 2023

2013

Print Friendly, PDF & Email

VÄIKEETTEVÕTTE JUHI JA TÖÖTAJATE ARUSAAMAD ORGANISATSIOONIÕPPIMISEST JA OMA ROLLIST ORGANISATSIOONI ÕPPIMISE TOETAMISEL
Liis Käämer
 
TÄHENDUSLIKE ÕPIKOGEMUSTE KUJUNEMISE TOETAMINEORGANISATSIOONIS
Sigrid Sass
 
ÕPPIMISVÕIMALUSED KUTSEHARIDUSES VANGLAKESKKONNAS TALLINNA VANGLA NÄITEL
Lilli Siitka
 
HINDAMINE VÄLJUNDIPÕHISES ÕPPES TALINNA ÜLIKOOLI ÕPPEJÕUDUDE ARUSAAMADES
Kristi Raudlepp
 
TÄISKASVANUD ÕPPIJA ISESEISVUSE TOETAMINE KOHANEMISPROTSESSIS ÜLIKOOLI ÕPINGUTE KONTEKSTIS
Liina Jasmin
 
SUPERVISIOON KUI PROFESSIONAALSE ARENGU TOETAMISE VÕIMALUS (TALLINNA ÜLIKOOLI ÕPPEJÕUDUDE NÄITEL
Kreeta Arusaar
 
COACHINGU MUDELID EESTI COACHIDE PRAKTIKAS
Sander Kiviloo
 
KOOLITAJA EETILISED VALIKUD PROFESSIONAALSES TEGEVUSES
Kristel Prii
 
SOTSIAALNE INTERAKTSIOON ÕPPES KOOLITAJATE KOGEMUSTES
Kai Auger
 
TÄISKASVANUKOOLITAJA AUTENTSUSE KUJUNEMINE PERSONAALSE JA SOTSIAALSE MINA TEADLIKUSTAMISEL
Andra Pärnpuu
 
KUTSEORGANISATSIOON KUI TÄISKASVANUTE KOOLITAJATE PROFESSIONAALSE ARENGU TOETAJA EESTI TÄISKASVANUTE KOOLITAJATE ASSOTSIATSIOONI „ANDRAS“ NÄITEL
Tatjana Kareva

Post navigation
← Previous Postitus
Next Postitus →
  • Privaatsusreeglid

© 2025 Tallinna Ülikool |  Haridusteaduste instituut | Andragoogika | CC BY-NC-ND 4.0

Scroll Up