Skip to content

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
Search

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
  • Home
  • ARTIKLID 2020
  • 2020

  • ARTIKLID 2011
  • ARTIKLID 2012
  • ARTIKLID 2013
  • ARTIKLID 2014
  • ARTIKLID 2015
  • ARTIKLID 2016
  • ARTIKLID 2017
  • ARTIKLID 2018
  • ARTIKLID 2019
  • ARTIKLID 2020
  • ARTIKLID 2021
  • ARTIKLID 2022
  • ARTIKLID 2023

2020

Print Friendly, PDF & Email

20-29 aastaste muuseumikogemused elukestvas õppes
KATRIN FREYBERG

Grupis õppimise kogemused digikeskkonnas
KRISTI REBANE

Identiteedi mõistest läbi erinevate teooriate
NELE TAMM

Meeskondade arengu toetamine coaching’u kaudu
CHANET SIRET SIMONEN

Metafooride kasutamine täiskasvanute õpingutes andragoogika üliõpilaste päevaraamatute näitel
HELE-MAI MADISSON

Olulised õpikogemused vabatahtlikus tegevuses osalejate elukäikudes
DIANA MEIBAUM

Õpioskuste mõiste sisu ja tähendus haridusvaldkonna tekstides
TIINA KLEMM

Õppekava koostamise põhimõtted täiskasvanute koolitaja koolituses
KRISTEL LEPPIK

Politseinike õppimise- ja enesearenduse tegevused toetamaks toimetulekut pensionieas
EVE ILVES

Refleksioonipäevikute pidamise kogemuse analüüs refleksioonioskuste kujunemisel andragoogika tudengite näitel 
HELINA MEISTER

Tööandjate kogemused täiskasvanud õppijatega töökollektiivis
KRISTEL PAENURM

Post navigation
← Previous Postitus
Next Postitus →
  • Privaatsusreeglid

© 2025 Tallinna Ülikool |  Haridusteaduste instituut | Andragoogika | CC BY-NC-ND 4.0

Scroll Up