Uussisserändajate töökohal õppimise ja sisseelamise toetamise vajadused
REELIKA VAINOLA
Koosõpetamise võimalused ja väljakutsed üliõpilaste hinnangul 
RAUNO PÕLD
Täiskasvanuhariduse areng ning tähendus Hiinas ja Jaapanis 
MARJU EERIKU
Õpitu ülekanne täiskasvanute koolitajate praktikas 
MARILIIS RANDMER
Mentorprogrammi põhimõtted alustavate õppejõudude toetamisel 
MAIRI MATROV
Koolitajate väärtused ja väärtuskonfliktid
LISETE TAMMEVESKI
Kogukonna koostöö kogemus õpiruumi kujundamisel 
KRISTINA SUCH
Virtuaalne sisseelamisprogramm 
KARIN EHRBACH
TLÜ Andragoogika õppekavade areng aastatel 2002-2020.
KRISTI KIVISILD
Andragoogika filosoofilis- ühiskondliku mõtteloo kontekstis
KAIRE GERRETZ
Ebaõnnestumist kogenud täiskasvanu toetamine_ andragoogiline vaade
INGRID MITT
Virtuaalne õpikogukond õpetaja professionaalse arengu toetajana
DIANA VESKIMÄGI
Külavanemate kogemused elukestva õppe võimalustest külakogukondades
CAROLINE MÄNNIK
Lugude kasutamine täiskasvanuõppes
ANNELI PÄRNA
Üliõpilaste distantsõppe kogemused
ANDREANNE KALLAS
Õppejõudude akadeemiline nõustamine 
MARIKA JAHILO

