Skip to content

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
Search

UURIMIK | Andragoogika osakonna seminaritööd

  • Avaleht
  • Artiklid
  • Uurimistöö koostajale
  • Andragoogika
  • Home
  • ARTIKLID 2021
  • 2021

  • ARTIKLID 2011
  • ARTIKLID 2012
  • ARTIKLID 2013
  • ARTIKLID 2014
  • ARTIKLID 2015
  • ARTIKLID 2016
  • ARTIKLID 2017
  • ARTIKLID 2018
  • ARTIKLID 2019
  • ARTIKLID 2020
  • ARTIKLID 2021
  • ARTIKLID 2022
  • ARTIKLID 2023

2021

Print Friendly, PDF & Email

Uussisserändajate töökohal õppimise ja sisseelamise toetamise vajadused
REELIKA VAINOLA

Koosõpetamise võimalused ja väljakutsed üliõpilaste hinnangul
RAUNO PÕLD

Täiskasvanuhariduse areng ning tähendus Hiinas ja Jaapanis
MARJU EERIKU

Õpitu ülekanne täiskasvanute koolitajate praktikas
MARILIIS RANDMER

Mentorprogrammi põhimõtted alustavate õppejõudude toetamisel
MAIRI MATROV

Koolitajate väärtused ja väärtuskonfliktid
LISETE TAMMEVESKI

Kogukonna koostöö kogemus õpiruumi kujundamisel 
KRISTINA SUCH

Virtuaalne sisseelamisprogramm
KARIN EHRBACH

TLÜ Andragoogika õppekavade areng aastatel 2002-2020.
KRISTI KIVISILD

Andragoogika filosoofilis- ühiskondliku mõtteloo kontekstis
KAIRE GERRETZ

Ebaõnnestumist kogenud täiskasvanu toetamine_ andragoogiline vaade
INGRID MITT

Virtuaalne õpikogukond õpetaja professionaalse arengu toetajana
DIANA VESKIMÄGI

Külavanemate kogemused elukestva õppe võimalustest külakogukondades
CAROLINE MÄNNIK

Lugude kasutamine täiskasvanuõppes
ANNELI PÄRNA

Üliõpilaste distantsõppe kogemused
ANDREANNE KALLAS

Õppejõudude akadeemiline nõustamine
MARIKA JAHILO

Täiskasvanute kogemuslugude põhjal YouTube ́i videotest õppimisest
JOOSEP ULM

Post navigation
← Previous Postitus
Next Postitus →
  • Privaatsusreeglid

© 2025 Tallinna Ülikool |  Haridusteaduste instituut | Andragoogika | CC BY-NC-ND 4.0

Scroll Up